#1 2008-03-21 09:34:14

Lord's Prayer

Mistrz

Skąd: Tokyo
Zarejestrowany: 2008-03-20
Posty: 380
Punktów :   

KSIĘGI

W tym temacie możecie przeczytać jakie umiejętności posiadają wasi Magowie (Biali i Czarni)

CZARNA MAGIA

Czar        Opis
Fire        Najsłabszy czar ogniowy; działa na wszystkich lub jednego.
Fira        Średni czar ogniowy; działa na wszystkich lub jednego.
Firaga        Najsilniejszy czar ogniowy; działa na wszystkich lub jednego.
Sleep        Usypia jednego bądź wszystkich wrogów, zwykle nie działa na silniejszych przeciwników.
Blizzard            Najsłabszy czar lodowy; działa na wszystkich lub jednego.
Blizzara        Średni czar lodowy; działa na wszystkich lub jednego.
Blizzaga        Najsilniejszy czar lodowy; działa na wszystkich lub jednego.
Slow        Zmniejsza szybkość przeciwnika na pewnien czas w zależności od umiejętności maga
Thunder             Najsłabszy czar błyskawic; działa na wszystkich lub jednego.
Thundara    Średni czar błyskawic; działa na wszystkich lub jednego.
Thundaga    Najsilniejszy czar błyskawic; działa na wszystkich lub jednego.
Stop        Zatrzymuje wroga.
Poison        Zatruwa jednego/wszystkich przeciwników.
Bio        Zadaje bezżywiołowe obrażenia i czasem zatruwa wroga/wrogów.
Osmose        Wyciąga z wroga magię i zwraca je rzucającemu czar.
Drain        Wyciąga z wroga życie i zwraca je rzucającemu czar.
Demi        Mocno osłabia wroga
Comet        Powoduje bezżywiołowe obrażenia: grad głazów.
Death        Uśmierca wroga, zazwyczaj nie działa na silnych przeciwników.
Break        Powoduje Petrify (skamienienie).
Water        Zadaje obrażenia od wody jednemu bądź wszystkim wrogom: fala wodna
Meteor        Zadaje bezżywiołowe obrażenia wszystkim przeciwnikom: grad wielkich głazów
Flare        Zadaje bezżywiołowe obrażenia: ogłusza przeciwnika
Doomsday    Powoduje obrażenia wszystkich wokoło.

BIAŁA MAGIA

Czar        Opis
Cure         przywraca zniokome zdrowie wszystkim bądź jednej postaci.
Cura          przywraca częściowe zdrowie wszystkim bądź jednej postaci.
Curaga         przywraca pełne zdrowie wszystkim bądź jednej postaci.
Regen          dodaje enegrii.
Life          Wskrzesza i dodaje znikomych sił
Full-Life     Wskrzesza i dodaje znaczną ilość siły
Panacea     Leczy Zatrucia
Stona         Leczy Skamienienie i Częściowe skamienienie.
Esuna         Uzdrawia Rany.
Shell         Zmniejsza obrażenia ataków magicznych.
Protect            Zmniejsza obrażenia ataków fizycznych.
Haste         Zwiększa szybkość postaci
Silence          Uniemożliwia jednemu bądź wszystkim wrogom rzucanie czarów.
Mini         Zmniejsza cel, obniża siłę ataku i jakość obrony.
Reflect          Odbija zaklęcia na rzucającego.
Float          Unosi cel w powietrzu, chroniąc przed obrażeniami od ziemni.
Dispel          Usuwa zmiany statusu powodowane przez magię.
Might         Zwiększa siłę ataku.
Jewel          Wydobywa majątek z osoby na ktorą został rzucony.

*zaklęcia zapożyczone z FF IX

SZKARŁATNA MAGIA

Zaklęcia nie wybaczalne:
CRUCIO - zaklęcie wywołujące straszliwy ból
IMPERIO - zaklęcie pozwalające na całkowitą kontrolę przeciwnika
AVADA KEDAVRA - zaklęcie uśmiercające

Zaklęcia zwykłe:
SKURGE - zaklęcie oczyszczające z różnych zanieczyszczeń usuwa klejącą i niebezpieczną ektoplazmę
SILENCIO - zaklęcie uciszające, które odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone
REPARO - zaklęcie służące do naprawiania np. stłuczonej szyby
SONORUS - zaklęcie podglaśniające
QUIETUS - przeciw zaklęcie do Sonorus
PROTEGO - zaklęcie tarczy, powoduje wytworzenie tarczy ochronnej, która odbija zaklęcia
PRIORI INCATANTEM - zaklęcie, które umożliwia wykrycie ostatniego zaklęcia rzuconego przez różdżkę.
PETRIFICUS TOTALUS - zaklęcie paraliżujące ciało (totalną petryfikacją)
OBLIVIATE - zaklęcie zapomnienia
MOBILLIARBUS - zaklęcie powodujące przemieszczenie się przedmiotów
ONCACEROUS - zaklęcie powodujące tworzenie grubych lin, które zwiążą przeciwnika
FILPENDO - zaklęcie powodujące zmianę pozycji lub popychanie innych przedmiotów i różnych potworów
CONJUCTIVITUS - zaklęcie, które działa na oczy (oślepienie)
DISILLUSION (czar rozpłynięcia) - zaklęcie, po którym człowiek staje się niewidzialny, lecz jego ciało zlewa się z otoczeniem i wtapia się w nie tak samo jak w przypadku kameleona
ENGORGIO - zaklęcie powiększające (energię)
FIDELIUS - bardzo skomplikowane zaklęcie polegające na zdeponowaniu tajemnicy w duszy zwykłego człowieka
MORSMORDRE - wywołuje znak ciemności, znak mordu
DENSAUGEO - zaklęcie, które powoduje, że osobie, na którą je rzucono w przerażający sposób rosną przednie zęby
COLLOPORTUS - zaklęcie to służy do zamykania drzwi. Drzwi wtedy wydają chlupotliwy głos
ZAKLĘCIE FIDELIUSA - zaklęcie, dzięki któremu jakaś osoba chroni tajemnicę powierzoną jej przez drugiego człowieka. Tak długo jak ta osoba sama nie zechce go wyjawić nikt tego sekretu nie pozna
ZAKLĘCIE STAŁEGO PRZYLEGANIA - zaklęcie, którym pani Black skutecznie uprzykrza życie członków GD mieszkających w domu przy ulicy Grimmauld Place 12
PRIORI INCANTATEM - efekt cofnięcia zaklęć
ENERVATE - odwraca Drętwotę
DRĘTWOTA - ofiara drętwieje i traci zdolność ruchu
REDUTO - zaklęcie redukujące, ale tylko ciała stałe
WSKAŻ MI - różdżka zwraca się na północ
RELASHIO - zaklęcie, które powoduje, że z różdżki tryskają iskry
DIFFINDO -zaklęcie rozpruwające np. torby
AVIS - zaklęcie wyczarowujące małe ptaszki
ORCHIDEUS - z końca różdżki wystrzela bukiet kwiatów
FURNUNCULUS - zaklęcie, dzięki któremu wróg obrasta grzybami
ACCIO - zaklęcie wzywające np. wzywa do siebie przedmioty, które schowałeś w kieszeni
WADDIWASI - odblokowanie zapchanego otworu
SENPERSORTIA - zaklęcie wyczarowujące węża z różdżki
RIDDIKULUS - unieszkodliwia Bogina zmieniając go w coś, co budzi radość
MOBILICORPUS - przenosi obezwładnione ciało z miejsca na miejsce w pozycji poziomej
FERULA - zaklęcie pierwszej pomocy automatycznie wyczarowywuje szyny, bandaże itp.
IMPREVIOUS - zaklęcie, które zapełnia dany obiekt wodą
NOX - gasi światło zrobione przez zaklęcie LUMOS
LUMOS - z różdżki świeci światło
PETRIFICUS TOTALUS - to zaklęcie totalnie wiąże ciało ofiary
WINGARDIUM LEVIOSA - to zaklęcie podnosi kogoś, coś
EXPECTO PATRONUM - tworzy Patronusa, dzięki któremu można uwolnić się od dementorów
TARANALLEGRA - zmusza do tańca (niekontrolowanego)
RICTUSEMPRA - zaklęcie rozweselające
ALOHOMORA - zaklęcie otwierające np. zamki od drzwi
EXPELLIARMUS - zaklęcie, które zabiera różdżki innych przeciwników
LOCOMOTOR MORTIS - skleja nogi
FINITE INCANTANTEM - przeciw zaklęcie innych czarów
APERACJUM - zaklęcie ujawniające niewidzialny atrament
INCENDIO - rozpruwa pnącza

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.worldjumpstyle.pun.pl www.magia-ksiazek.pun.pl www.oleksiaki.pun.pl www.psychostos.pun.pl www.depozytariusz.pun.pl