W tym temacie możecie przeczytać jakie umiejętności posiadają wasi Magowie (Biali i Czarni)
CZARNA MAGIA
Czar Opis Fire Najsłabszy czar ogniowy; działa na wszystkich lub jednego. Fira Średni czar ogniowy; działa na wszystkich lub jednego. Firaga Najsilniejszy czar ogniowy; działa na wszystkich lub jednego. Sleep Usypia jednego bądź wszystkich wrogów, zwykle nie działa na silniejszych przeciwników. Blizzard Najsłabszy czar lodowy; działa na wszystkich lub jednego. Blizzara Średni czar lodowy; działa na wszystkich lub jednego. Blizzaga Najsilniejszy czar lodowy; działa na wszystkich lub jednego. Slow Zmniejsza szybkość przeciwnika na pewnien czas w zależności od umiejętności maga Thunder Najsłabszy czar błyskawic; działa na wszystkich lub jednego. Thundara Średni czar błyskawic; działa na wszystkich lub jednego. Thundaga Najsilniejszy czar błyskawic; działa na wszystkich lub jednego. Stop Zatrzymuje wroga. Poison Zatruwa jednego/wszystkich przeciwników. Bio Zadaje bezżywiołowe obrażenia i czasem zatruwa wroga/wrogów. Osmose Wyciąga z wroga magię i zwraca je rzucającemu czar. Drain Wyciąga z wroga życie i zwraca je rzucającemu czar. Demi Mocno osłabia wroga Comet Powoduje bezżywiołowe obrażenia: grad głazów. Death Uśmierca wroga, zazwyczaj nie działa na silnych przeciwników. Break Powoduje Petrify (skamienienie). Water Zadaje obrażenia od wody jednemu bądź wszystkim wrogom: fala wodna Meteor Zadaje bezżywiołowe obrażenia wszystkim przeciwnikom: grad wielkich głazów Flare Zadaje bezżywiołowe obrażenia: ogłusza przeciwnika Doomsday Powoduje obrażenia wszystkich wokoło.
BIAŁA MAGIA
Czar Opis Cure przywraca zniokome zdrowie wszystkim bądź jednej postaci. Cura przywraca częściowe zdrowie wszystkim bądź jednej postaci. Curaga przywraca pełne zdrowie wszystkim bądź jednej postaci. Regen dodaje enegrii. Life Wskrzesza i dodaje znikomych sił Full-Life Wskrzesza i dodaje znaczną ilość siły Panacea Leczy Zatrucia Stona Leczy Skamienienie i Częściowe skamienienie. Esuna Uzdrawia Rany. Shell Zmniejsza obrażenia ataków magicznych. Protect Zmniejsza obrażenia ataków fizycznych. Haste Zwiększa szybkość postaci Silence Uniemożliwia jednemu bądź wszystkim wrogom rzucanie czarów. Mini Zmniejsza cel, obniża siłę ataku i jakość obrony. Reflect Odbija zaklęcia na rzucającego. Float Unosi cel w powietrzu, chroniąc przed obrażeniami od ziemni. Dispel Usuwa zmiany statusu powodowane przez magię. Might Zwiększa siłę ataku. Jewel Wydobywa majątek z osoby na ktorą został rzucony.
*zaklęcia zapożyczone z FF IX
SZKARŁATNA MAGIA
Zaklęcia nie wybaczalne: CRUCIO - zaklęcie wywołujące straszliwy ból IMPERIO - zaklęcie pozwalające na całkowitą kontrolę przeciwnika AVADA KEDAVRA - zaklęcie uśmiercające
Zaklęcia zwykłe: SKURGE - zaklęcie oczyszczające z różnych zanieczyszczeń usuwa klejącą i niebezpieczną ektoplazmę SILENCIO - zaklęcie uciszające, które odbiera głos temu, na kogo zostało rzucone REPARO - zaklęcie służące do naprawiania np. stłuczonej szyby SONORUS - zaklęcie podglaśniające QUIETUS - przeciw zaklęcie do Sonorus PROTEGO - zaklęcie tarczy, powoduje wytworzenie tarczy ochronnej, która odbija zaklęcia PRIORI INCATANTEM - zaklęcie, które umożliwia wykrycie ostatniego zaklęcia rzuconego przez różdżkę. PETRIFICUS TOTALUS - zaklęcie paraliżujące ciało (totalną petryfikacją) OBLIVIATE - zaklęcie zapomnienia MOBILLIARBUS - zaklęcie powodujące przemieszczenie się przedmiotów ONCACEROUS - zaklęcie powodujące tworzenie grubych lin, które zwiążą przeciwnika FILPENDO - zaklęcie powodujące zmianę pozycji lub popychanie innych przedmiotów i różnych potworów CONJUCTIVITUS - zaklęcie, które działa na oczy (oślepienie) DISILLUSION (czar rozpłynięcia) - zaklęcie, po którym człowiek staje się niewidzialny, lecz jego ciało zlewa się z otoczeniem i wtapia się w nie tak samo jak w przypadku kameleona ENGORGIO - zaklęcie powiększające (energię) FIDELIUS - bardzo skomplikowane zaklęcie polegające na zdeponowaniu tajemnicy w duszy zwykłego człowieka MORSMORDRE - wywołuje znak ciemności, znak mordu DENSAUGEO - zaklęcie, które powoduje, że osobie, na którą je rzucono w przerażający sposób rosną przednie zęby COLLOPORTUS - zaklęcie to służy do zamykania drzwi. Drzwi wtedy wydają chlupotliwy głos ZAKLĘCIE FIDELIUSA - zaklęcie, dzięki któremu jakaś osoba chroni tajemnicę powierzoną jej przez drugiego człowieka. Tak długo jak ta osoba sama nie zechce go wyjawić nikt tego sekretu nie pozna ZAKLĘCIE STAŁEGO PRZYLEGANIA - zaklęcie, którym pani Black skutecznie uprzykrza życie członków GD mieszkających w domu przy ulicy Grimmauld Place 12 PRIORI INCANTATEM - efekt cofnięcia zaklęć ENERVATE - odwraca Drętwotę DRĘTWOTA - ofiara drętwieje i traci zdolność ruchu REDUTO - zaklęcie redukujące, ale tylko ciała stałe WSKAŻ MI - różdżka zwraca się na północ RELASHIO - zaklęcie, które powoduje, że z różdżki tryskają iskry DIFFINDO -zaklęcie rozpruwające np. torby AVIS - zaklęcie wyczarowujące małe ptaszki ORCHIDEUS - z końca różdżki wystrzela bukiet kwiatów FURNUNCULUS - zaklęcie, dzięki któremu wróg obrasta grzybami ACCIO - zaklęcie wzywające np. wzywa do siebie przedmioty, które schowałeś w kieszeni WADDIWASI - odblokowanie zapchanego otworu SENPERSORTIA - zaklęcie wyczarowujące węża z różdżki RIDDIKULUS - unieszkodliwia Bogina zmieniając go w coś, co budzi radość MOBILICORPUS - przenosi obezwładnione ciało z miejsca na miejsce w pozycji poziomej FERULA - zaklęcie pierwszej pomocy automatycznie wyczarowywuje szyny, bandaże itp. IMPREVIOUS - zaklęcie, które zapełnia dany obiekt wodą NOX - gasi światło zrobione przez zaklęcie LUMOS LUMOS - z różdżki świeci światło PETRIFICUS TOTALUS - to zaklęcie totalnie wiąże ciało ofiary WINGARDIUM LEVIOSA - to zaklęcie podnosi kogoś, coś EXPECTO PATRONUM - tworzy Patronusa, dzięki któremu można uwolnić się od dementorów TARANALLEGRA - zmusza do tańca (niekontrolowanego) RICTUSEMPRA - zaklęcie rozweselające ALOHOMORA - zaklęcie otwierające np. zamki od drzwi EXPELLIARMUS - zaklęcie, które zabiera różdżki innych przeciwników LOCOMOTOR MORTIS - skleja nogi FINITE INCANTANTEM - przeciw zaklęcie innych czarów APERACJUM - zaklęcie ujawniające niewidzialny atrament INCENDIO - rozpruwa pnącza
|